103 165-7 met een interregiotrein in Köln Hbf.
103 188-9 met Nederlandse IC-rijtuigen in Köln...
...en later op de dag in Venlo.
103 185-5 met een IC-trein.
103 194-7
103 196-2 te Venlo met een extra trein.
103 237-4 te Köln Hbf in de avond als de duisternis is ingevallen.
Omdat direct achter de loc een loc van de serie 101 is aangekoppeld
gebruiken we in dit geval de voorste stroomafnemer.
103 115-2. De eerste lok die in oriënt-rood werd geschilderd.
Het bedieningspaneel van de 103.
In het midden het wiel waarmee de
trein in beweging wordt gezet.
Rechts daarboven de twee remhandels:
één voor electrisch remmen van de locomotief
en één voor remmen met luchtdruk van de wagons.
Deze handels zijn aan elkaar gekoppeld.
Links is de rijrichtingschakelaar te zien.
Naar de vorige serie | Naar de volgende serie |
101 | 110 | 111 | 112 | 120 | 140/145/155 | 143 |